​İZBAN'da Eski Normale Dönüş:"Doğayı Koruyacağız!"

İzmir’in kavurucu yaz sıcaklarında yolculuk konforunu artırmak ve enerji israfının önüne geçmek amacıyla İZBAN’da tanıdık bir uygulama geri dönüyor.

​İZBAN'da Eski Normale Dönüş:"Doğayı Koruyacağız!"
22 Haziran 2026 - 15:19
Pandemi döneminde bulaş riskini azaltmak için geçici olarak durdurulan ve kapıların her durakta otomatik açılmasını sağlayan sistem, yerini yeniden "dokunmatik kapı" sistemine bırakıyor.​1 Temmuz 2026 tarihinden itibaren İZBAN trenlerinde kapılar artık otomatik açılmayacak; yolcular kendi inip binecekleri kapıları buton yardımıyla kendileri açacak.
​Peki, pandemi öncesinde de uygulanan bu sisteme neden geri dönüyoruz?

YORUMLAR

  • 0 Yorum